Loppukevät on pitänyt minut kiireisenä ja siksi postaukset jääneet vähiin viime aikoina. Mieheni oli reissussa noin kaksi viikkoa ja aikaa käsitöille jäi erittäin vähän. Ilta-aikaan olin niin väsynyt töitten ja kotipuuhastelujen jälkeen, etten jaksanut oikein mitään. Vastuu kahdesta lapsesta yksin on ihan eri asia kuin kaksin. Olen onnellinen ja helpottunut, kun mieheni palasi maailmalta ja saan jakaa vastuun toisena aikuisen kanssa.

Jotain kuitenkin olen tehnyt. Virkkasin itselleni rannekkeet. Tai saattaahan se olla että ne päätyvät jonkun muun käsiin, mutta katsotaan. Lanka Novitan Woolia, muistaakseni ja koukkuna ehkä 3.75 mm soft touch. Helppo malli, ei mitään kiekuroita ja kuvioita. Ohje löytyi Kotivinkin 101 ideaa -lehdestä.

Tässä kuva vielä mun kädessä. Jos jännetupentulehdus vaivaa, niin näistä saa hyvän avun.

Neiti Näpsän eskarikaverille tein synttärilahjaksi laukun aiemmin. Hänen pikkusiskolle piti tehdä suurinpiirtein samanlainen, joten tässä tulos. Siitä tuli nappilaukku. Lankana Novitan Kotiväki-lankaa kaksinkertaisena ja virkkuukoukkuna 3,75 mm koukku.

Tämä viikonloppu menee Pikku Herran synttärijuhlissa. Tänään valmisteluja ja huomenna juhlat. Muskarin kevätjuhlatkin käydään juhlimassa välissä. Ensi viikolla alkaa valmistelut kesälomareissua varten, Kreikan Kos kutsuu. Mua jänskää varmaan jo enemmän kuin muita perheenjäseniä. Muksut eivät ole olleet lentokoneessa ennen, joten jännä nähdä miten kaikki sujuu. Asioillahan on tapana sujua hyvin, niin uskon.

Nautinnollisia kesäpäiviä kaikille tutuille ja tuntemattomille!