Vihdoin ja viimein sain aikaiseksi päivittää taas tätä blogiani. Olen aloittanut töissä opiskelujakson ja nyt se alkaa olla loppusuoralla. Iltaisin olen ollut tosi väsynyt, ihan pelkästään aivosolujen lisäkäytön vuoksi. Niitä aivosoluja taitaa sittenkin olla tallessa, hyvä niin.

Jännetuppitulehduksesta toivuttuani, olen puuhastellut vähän kaikenlaista. Taitaa tässä osa olla kyllä ennen tuota käsipotilaana oloakin valmistunutta.

Ensiksi kyllä laitettava kuva Neiti Näpsän ja mieheni tekemästä puuhaloota-isänpäivälahjan tarvikkeista väsätystä Sateenkaarikissa Miumiusta. Askartelun ovat aivan itse suunniteltu ja omin käsin mieheni ja neiti tehneet yhdessä. Pikku Herra auttoi hiukan helmien (jaloissa) maalaamisessa minun kanssa. Oli monen päivän projekti ja valmistui vihdoin määräajassa (29.11).

Sitten yhden kerran anopilla tuli värkättyä kukkapyörän kanssa rintakoriste. Siitäkin tuli kiva ja oli nopea tehdä. Jämälangoista saa mukavia koristuksia.

Pienen korin sain aikaiseksi, kun olin tehnyt inventaariota langoistani. Osa langoista meni kirpparille myyntiin, langan jämiä menee myös päiväkodille, suurin osa jäi odottamaan tulevia projekteja ja tästä paksusta pinkistä puuvillalangasta tuli pieni kori.

Eniten olen viime aikoina tehnyt vaihteeksi "keittiöliinoja" eli tiskirättejä, yllätys yllätys. Ne menevät joulumuistamiseksi. Virkkaaminen piti lopettaa kylläkin vähäksi aikaa, kun meni niskat juntturaan...

Ja lähikuva sydänkuviosta.

Itsenäisyyspäivänä sain huovutettua uuden ovikoristeen, joka kyllä mielestäni kaipaa vielä jotain piristystä. Luulen, että Tiimarissa pitää hakea joku lisäkoriste tai korvata toi sydän jollakin. Katsotaan mitä löydään ihme-kaupasta tai jos vaikka pääsisi käymään Savi-Heinän puodissa. Neulaimesta meni kaksi neulaakin poikki, kun styroksiin huovutin tota punaista villaa urakalla.